Počet záznamov: 1
Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression
SYS 0270914 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083817.2 014 $a 2-s2.0-85097661558 $2 SCOPUS 014 $a 000595819500013 $2 WOS 017 70
$a 10.15240/tul/001/2020-4-013 $2 DOI 035 $a 227954 $2 CREPC2 100 $a 20210108a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression $f Erik Šoltés, Janka Táborecká-Petrovičová, Romana Šipoldová 301 $a VEGA 1/0488/20 301 $a KEGA 007EU4/2020 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Demografické zacielenie pomocou logistických regresných modelov. Predstavenie binomického a multinomického logistického modelu, ktorých úlohou je predikcia veku a pohlavia používateľov internetu v rámci skupiny. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0270904 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 23, č. 4 (2020), s. 197-214 online $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2020 541 1-
$a Zacielenie sa na online reklamu prostedníctvom logistickej regresie 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005291 $a regresia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001643 $a demografia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0059460 $a Šoltés $b Erik $p EUBFHIKSA $4 070 $9 60 $f 1974- $T Katedra štatistiky FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*0011285 $a Táborecká-Petrovičová $b Janka $4 070 $9 20 701 -1
$3 eu_un_auth*0067697 $a Šipoldová $b Romana $p EUBFHIKSA $4 070 $9 20 $f 1995- $q I $T Katedra štatistiky FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210108 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1