Počet záznamov: 1
Research of Product Design Consumer Perception
SYS 0270992 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074244.4 035 $a 229231 $2 CREPC2 100 $a 20210112a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Research of Product Design Consumer Perception $f Rastislav Strhan 301 $a VEGA 1/0543/18 330 $a Klasifikácia zákazníkov na základe vnímania kvality. Možnosť uplatniť takúto klasifikáciu aj na vnímanie produktového dizajnu. Rôzne metódy a nástroje na preukázanie relevantnosti predloženého modelu, aby sa vytvoril optimálny model pre budúci výskum. Optimalizácia využitia produktového dizajnu v komunikačnej stratégii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0270977 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 13, č. 3 (2020), s. 56-67 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020 541 1-
$a Výskum vnímania dizajnu výrobkov spotrebiteľmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048810 $a Strhan $b Rastislav $p EUBOBFKTK $4 070 $9 100 $f 1968- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210112 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1