Počet záznamov: 1  

Research of Product Design Consumer Perception

  1. SYS0270992
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074244.4
    035
      
    $a 229231 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210112a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Research of Product Design Consumer Perception $f Rastislav Strhan
    301
      
    $a VEGA 1/0543/18
    330
      
    $a Klasifikácia zákazníkov na základe vnímania kvality. Možnosť uplatniť takúto klasifikáciu aj na vnímanie produktového dizajnu. Rôzne metódy a nástroje na preukázanie relevantnosti predloženého modelu, aby sa vytvoril optimálny model pre budúci výskum. Optimalizácia využitia produktového dizajnu v komunikačnej stratégii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0270977 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 13, č. 3 (2020), s. 56-67 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020
    541
    1-
    $a Výskum vnímania dizajnu výrobkov spotrebiteľmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048810 $a Strhan $b Rastislav $p EUBOBFKTK $4 070 $9 100 $f 1968- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210112 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.