Počet záznamov: 1  

Charakteristika osobnosti majiteľov automobilov z hľadiska modelu „Veľkej päťky“ (The Big Five personality traits) s využitím korešpondenčnej analýzy

  1. SYS0270999
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074244.6
    035
      
    $a 233207 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210112d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Charakteristika osobnosti majiteľov automobilov z hľadiska modelu „Veľkej päťky“ (The Big Five personality traits) s využitím korešpondenčnej analýzy $d Personality Traits of Car Owners in Terms of the Big Five Personality Traits Using Correspondence Analysis $f Romana Šipoldová
    330
      
    $a Analýza vzťahu medzi vybranou značkou automobilu a faktormi modelu „Veľkej päťky“ (The Big Five personality traits, model OCEAN) slúžiace v psychológii na popísanie osobnosti človeka za použitia metódy korešpondenčnej analýzy. Vytváranie profilu zákazníka v automobilovom priemysle ako v priemyselnom odvetví so silnou a neustálou konkurenciou medzi jednotlivými výrobcami automobilových značiek. Jednotlivé značky snažiace sa od seba odlíšiť používaním rôznych foriem reklamy a presvedčiť zákazníka, aby sa stal verným konkrétnej značke.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0270679 $1 010 $a 978-80-89962-68-6 $1 010 $a 978-80-89962-68-6 $1 200 1 $a AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach $b elektronický zdroj $d AIESA – Building of Society Based on Knowledge: Proceedings of 19th International Scientific Conference Held under the Umbrella of the Rector of the University of Economics in Bratislava Prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD. and the Dean of the Faculty of Economic Informatics Prof. Ing. Ivan Brezina, CSc., November 13, 2020, Bratislava $e recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava $f zostavovateľ zborníka/Editor: Eva Čerteková $v S. 337-346 online $1 210 $a Bratislava $c Letra Edu $d 2020 $1 215 $a 356 s. [19,18 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072937 $a Čerteková $b Eva $4 340 $1 710 12 $a AIESA 2020 $b medzinárodná vedecká konferencia $d 19. $e Bratislava, Slovensko $f 13.11.2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001175 $a automobily osobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067697 $a Šipoldová $b Romana $p EUBFHIKSA $4 070 $9 100 $f 1995- $q I $T Katedra štatistiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210112 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.