Počet záznamov: 1
Evolution of Sustainability in Marketing
SYS 0271070 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083819.5 035 $a 233195 $2 CREPC2 100 $a 20210114d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Evolution of Sustainability in Marketing $f Katarína Chomová 330 $a Definícia, koncept, rámec a kritická analýza marketingu. Štúdie o marketingových otázkach vo vzťahu ku konceptu udržateľnosti. Vývoja udržateľnosti v marketingu. Vzťah medzi konceptom spoločenského marketingu a udržateľného marketingu. Zelený marketing a zelenší marketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0270967 $1 010 $a 978-80-245-2395-8 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $e Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $g Edited by: Iveta Černá $g Reviewers: Aliya Alghozina, Jarolím Antal... [et al.] $b elektronický zdroj $v Pp. 34-42 online $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2020 $1 215 $a 322 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039336 $a Černá $b Iveta $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080191 $a Alghozina $b Aliya $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043893 $a Antal $b Jarolím $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 20. $e Online prostredie (Slovensko; Česko) $f 26.-27.10.2020 541 1-
$a Vývoj udržateľnosti v marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 700 -1
$3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1983- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210114 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1