Počet záznamov: 1
Conjoint Analytical Methods
SYS 0271136 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220801110856.5 035 $a 232461 $2 CREPC2 100 $a 20210116d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Conjoint Analytical Methods $d Analytické metódy Conjoint analýzy $f Octavia-Andrea Tudorache, Peter Štetka, Nora Grisáková 301 $a VEGA 1/0646/20 330 $a Conjoint analýza môže poskytnúť základ, ktorý je schopný určiť vplyv pôvodu výrobkov na spotrebiteľské nákupné rozhodnutie. Popis procesu a jeho typov. Skúmanie, ktorý z týchto typov analýz prináša najlepší výsledok. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0271089 $1 010 $a 978-80-7556-081-0 $1 200 1 $a Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie $e zborník vedeckých prác $f redakčné a zostavovateľské práce: Nora Grisáková, Peter Štetka $g vedeckí recenzenti: Daniela Rybárová, Veronika Miťková $v S. 89-102 online $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2020 $1 215 $a 130 s. [6,51] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066941 $a Rybárová $b Daniela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012661 $a Miťková $b Veronika $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001098 $a analýza rozhodovacia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 700 -1
$3 eu_un_auth*0080216 $a Tudorache $b Octavia-Andrea $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 33 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $p EUBFPMKPO $4 070 $9 34 $f 1978- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210116 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1