Počet záznamov: 1
Customer Life Value Analysis
SYS 0271138 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083821.1 035 $a 232432 $2 CREPC2 100 $a 20210116d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Customer Life Value Analysis $f Aistis Sandaras, Peter Štetka, Nora Grisáková 301 $a VEGA 1/0646/20 301 $a VEGA 1/0737/20 330 $a Vplyv modelu celoživotnej hodnoty zákazníka, ktorý ovplyvňuje obchodné rozhodnutia. Teoretické vysvetlenia samotného modelu a jeho fungovania a vysvetlenia praktických dôsledkov a príkladov. Poskytované výhody programu, ktoré zahŕňajú lepšie pochopenie zákazníckej základne pre potenciálne marketingové kampane, ako aj rast vernosti zákazníkov a návratnosť investícií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0271089 $1 010 $a 978-80-7556-081-0 $1 200 1 $a Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie $e zborník vedeckých prác $f redakčné a zostavovateľské práce: Nora Grisáková, Peter Štetka $g vedeckí recenzenti: Daniela Rybárová, Veronika Miťková $v S. 123-130 online $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2020 $1 215 $a 130 s. [6,51] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066941 $a Rybárová $b Daniela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012661 $a Miťková $b Veronika $4 675 541 1-
$a Analýza životnej hodnoty zákazníka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001476 $a ciele podnikové 700 -1
$3 eu_un_auth*0080218 $a Sandaras $b Aistis $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 33 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $p EUBFPMKPO $4 070 $9 34 $f 1978- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210116 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1