Počet záznamov: 1  

Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior

  1. SYS0271175
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220629092646.5
    035
      
    $a 232403 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210118a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior $f Monika Stanková
    330
      
    $a Shopper marketing ako nová vedná disciplína, v ktorej značky uplatňujú sériu nástrojov marketingovej komunikácie v obchode s cieľom priamo ovplyvniť rozhodovací proces nákupu spotrebiteľa. Vnímanie a rozsah použitia marketingových nástrojov v obchode.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0271102 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 12, č. 2 (2020), s. 51-63 online $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2020
    541
    1-
    $a Využitie nástrojov marketingu nakupujúcich v obchode s priamym dopadom na nákupné správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1993- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.