Počet záznamov: 1  

Marketingové aspekty využitia sociálnych médií inštitúciami vysokého školstva na Slovensku

  1. SYS0271242
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074249.6
    035
      
    $a 233672 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210118d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingové aspekty využitia sociálnych médií inštitúciami vysokého školstva na Slovensku $d Marketing Aspects of the Use of Social Media by Higher Education Institutions in Slovakia $f Ivan Hlavatý
    330
      
    $a Využitie sociálnych médií, nástroja integrovanej marketingovej komunikácie vysokoškolských inštitúcií, ako spôsobu oslovenia cieľovej skupiny súčasných a potenciálnych budúcich študentov, absolventov, učiteľov a ďalších zainteresovaných strán. Vysokoškolské inštitúcie na Slovensku a sociálne médiá ako nástroj marketingovej komunikácie, budovanie značky inštitúcie ako celku či fakulty a metriky kontroly úspešnosti ich využívania. Marketingový prieskum zameraný na využívanie sociálnych médií vysokoškolskými inštitúciami a ich fakultami formou štandardizovaného dopytovania elektronickým dotazníkom s 21 otázkami v období 18. 11. 2019 – 26. 1. 2020 s 21 z celkového počtu 37 vysokoškolských inštitúcií pôsobiacich na Slovensku a 62 z 115 fakúlt.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0271067 $1 010 $a 978-80-225-4787-1 $1 200 1 $a MERKÚR 2020 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $g Compiled by: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.] $v S. 51-59 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 262 s. [17,68 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2020 $b International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 04.12.2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0069548 $a prieskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $p EUBOBFKIO $4 070 $9 100 $f 1978- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.