Počet záznamov: 1
Marketingové aspekty využitia sociálnych médií inštitúciami vysokého školstva na Slovensku
SYS 0271242 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074249.6 035 $a 233672 $2 CREPC2 100 $a 20210118d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové aspekty využitia sociálnych médií inštitúciami vysokého školstva na Slovensku $d Marketing Aspects of the Use of Social Media by Higher Education Institutions in Slovakia $f Ivan Hlavatý 330 $a Využitie sociálnych médií, nástroja integrovanej marketingovej komunikácie vysokoškolských inštitúcií, ako spôsobu oslovenia cieľovej skupiny súčasných a potenciálnych budúcich študentov, absolventov, učiteľov a ďalších zainteresovaných strán. Vysokoškolské inštitúcie na Slovensku a sociálne médiá ako nástroj marketingovej komunikácie, budovanie značky inštitúcie ako celku či fakulty a metriky kontroly úspešnosti ich využívania. Marketingový prieskum zameraný na využívanie sociálnych médií vysokoškolskými inštitúciami a ich fakultami formou štandardizovaného dopytovania elektronickým dotazníkom s 21 otázkami v období 18. 11. 2019 – 26. 1. 2020 s 21 z celkového počtu 37 vysokoškolských inštitúcií pôsobiacich na Slovensku a 62 z 115 fakúlt. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0271067 $1 010 $a 978-80-225-4787-1 $1 200 1 $a MERKÚR 2020 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $g Compiled by: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.] $v S. 51-59 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 262 s. [17,68 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2020 $b International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 04.12.2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0069548 $a prieskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $p EUBOBFKIO $4 070 $9 100 $f 1978- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1