Počet záznamov: 1  

Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy

  1. SYS0271246
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074249.7
    035
      
    $a 233661 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210118d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy $f Róbert Hula
    330
      
    $a Neuromarketing – jeho vznik, vývoj a postavenie v súčasnej spotrebiteľskej neurovede so zreteľom na možnosti, nástroje a perspektívy jeho využitia v marketingu a spotrebiteľskom správaní. Podstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Porovnanie tradičných metód marketingového prieskumu a neuromarketingu, jeho efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti a z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0271067 $1 010 $a 978-80-225-4787-1 $1 200 1 $a MERKÚR 2020 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $g Compiled by: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.] $v S. 70-78 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 262 s. [17,68 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2020 $b International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 04.12.2020
    541
    1-
    $a Neuromarketing as a Part of Consumer Neuroscience
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050009 $a vedy kognitívne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006427 $a techniky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006390 $a taktika reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.