Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing ako nástroj riešenia spoločenských problémov

  1. SYS0271370
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220808121355.2
    035
      
    $a 233619 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210119d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sociálny marketing ako nástroj riešenia spoločenských problémov $d Application of Social Marketing in Sector of Health Prevention $f Marek Kukura
    330
      
    $a Sociálny marketing, sociálne kampane a vytváranie či ovplyvňovanie spoločenskej mienky s analýzou štandardizovaného dotazníka. Tvorba úspešnej sociálnej kampane pre zasiahnutie požadovaného publika a jej finančná stránka (najčastejšie financovanie externými zdrojmi). Prepojenie legislatívy (štátu), verejného sektora a sociálneho marketingu na zasiahnutie širokého publika. Nevyhnutnosť informácií pre úspešnú sociálnu kampaň. Zber informácií prostredníctvom štandardizovaného dotazníka obsahujúci segmentačnú časť a odbornú časť zameranú na informovanosť v oblasti prevencie. Analýza závislostí kľúčových premenných pre tvorbu kampane. Skúmanie štandardizovaného dotazníka určeného pre ženy v oblasti lekárskej preventívnej prehliadky ako cieľovej skupiny výskumu, nakoľko tvoria majoritnú časť incidencie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0271067 $1 010 $a 978-80-225-4787-1 $1 200 1 $a MERKÚR 2020 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $g Compiled by: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.] $v S. 152-160 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 262 s. [17,68 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2020 $b International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 04.12.2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005923 $a správanie sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005974 $a starostlivosť o zdravie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002883 $a kontrola preventívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005979 $a starostlivosť zdravotná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003913 $a ochrana zdravia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0063522 $a Kukura $b Marek $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1995- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210119 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.