Počet záznamov: 1  

Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19

  1. SYS0271437
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220629092818.6
    035
      
    $a 233548 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210120a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19 $f Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    301
      
    $a VEGA 1/0376/17
    330
      
    $a Vybrané aspekty uplatňovania marketingových aktivít v procese predchádzania dôsledkom pandémie COVID-19. Príznaky ochorenia COVID-19. Počet pacientov s COVID-19 v podmienkach SR. Osveta a aktivity zamerané na komunikáciu odporúčaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0271388 $1 011 $a 1335-9746 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach $d Business review : scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $z eng $v Roč. 19, č. 2 (2020), s. 7-17 online $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2020
    541
    1-
    $a <The> Importance of Marketing in Preventing the Spread of COVID-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004074 $a osveta
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1961- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0021872 $a Petrovčiková $b Katarína $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1977- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210120 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.