Počet záznamov: 1  

Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi

  1. SYS0271616
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074300.8
    035
      
    $a 234809 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210122d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi $f Marek Kukura, Dominika Vernerová
    330
      
    $a Analýza racionálneho správania slovenských spotrebiteľov v kontexte vnímania udržateľného marketingu viažuceho sa na ponuku ekoproduktov na slovenskom trhu. Analýza kvalitatívnych znakov, získavanie dát prostredníctvom dotazníka a analýza vzťahov a segmentačných premenných prostredníctvom analýzy závislosti kategoriálnych znakov. Analýza pomocou Chí-kvadrát testu ukazujúca významný vplyv bydliska ako faktora k nákupu a propagácie ekologických produktov. Zlepšenie dostupnosti produktov aj mimo slovenských miest, zefektívnenie marketingovej komunikácie a zvýšenie motivácie spotrebiteľov k nákupu ekoproduktov šetrných k životnému prostrediu a ich zdraviu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0271251 $1 010 $a 978-80-225-4771-0 $1 200 1 $a Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19 $f zostavil: Milan Oreský $g recenzenti/Reviewers: Eva Hanuláková, Peter Drábik $v S. 36-45 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 110 s. [7,782 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 675
    541
    1-
    $a Perception of Sustainable Marketing by Slovak Consumers
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007166 $a výrobky ekologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0074137 $a hospodárstvo obehové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0063522 $a Kukura $b Marek $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1995- $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0067491 $a Vernerová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1994- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210122 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.