Počet záznamov: 1  

Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity

  1. SYS0272269
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210303112947.0
    017
    70
    $a 10.21003/ea.V183-06 $2 DOI
    100
      
    $a 20210303a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity $f Marie Slabá
    330
      
    $a Vplyv sociálno-demografických charakteristík na cenovú citlivosť zákazníkov. Na základe literárnej rešerše boli identifikované potenciálne ovplyvňujúce faktory a veľkosť vzorky. Dotazníky distribuované online v roku 2019. Najvýznamnejší vplyv na cenovú citlivosť spotrebiteľov prejavili dve nezávislé premenné - vek (pozitívna korelácia) a príjem (negatívna korelácia).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0272253 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 183, no. 5-6 (2020), s. 60-65 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2020
    541
    1-
    $a Viacnásobný regresný model cenovej citlivosti spotrebiteľov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003441 $a modely regresné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001481 $a citlivosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049309 $a Slabá $b Marie $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210303 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.