Počet záznamov: 1  

Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management

  1. SYS0272785
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230928103315.0
    035
      
    $a 249731 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210331d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management $f Andrea Čambalíková
    301
      
    $a VEGA 1/0375/20 (50%)
    301
      
    $a I-20-103-00 (50%)
    330
      
    $a Vyhodnotenie aplikácie metód riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Definovanie základných pojmov a princípov riadenia vzťahov so zákazníkmi a výhody a nevýhody tejto metódy. Využitie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0272767 $1 010 $a 978-80-7556-084-1 $1 200 1 $a Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov $f Monika Raková a kolektív $g recenzenti: Miroslav Tóth, Štefan Majtán $v S. 11-18 $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2021 $1 215 $a 66 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675
    541
    1-
    $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi, ako nástroj inovatívneho riadenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002955 $a manažment inovačný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046610 $a Čambalíková $b Andrea $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1990- $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210331 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.