Počet záznamov: 1
The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands
SYS 0273110 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220318104333.7 017 70
$a 10.14311/bit.2020.03.05 $2 DOI 100 $a 20210416a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands $f Christopher B. Jakob 330 $a Psychologická sebakoncepcia v spotrebiteľskom správaní odrážajúca rôzne typy obrazov o sebe samom (skutočný a ideálny sebaobraz, sociálny sebaobraz a ideálny sociálny sebaobraz). Teória vzájomnej zhody a potreba jednotlivca vyjadriť svoju vlastnú identitu. Motivácia v správaní spotrebiteľa (pozitívna sebaúcta, konzistencia a sebahodnotenie) a jej uspokojovanie vďaka nákupu a vlastneniu luxusných značiek. Psychologické zvýšenie svojej sebaúcty a dosiahnutie svojho želaného ideálneho ja vďaka nákupu luxusných značiek. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0272656 $1 011 $a 2570-7434 $1 200 1 $a Business & IT $b elektronický zdroj $e Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis $v Vol. 10, no. 2 (2020), pp. 57-70 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva $d 2020 541 1-
$a Sebakoncepcia v správaní spotrebiteľa založená na príklade luxusných značiek 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006578 $a tovar luxusný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006359 $a štúdie psychologické 700 -1
$3 eu_un_auth*0080677 $a Jakob $b Christopher B. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210416 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1