Počet záznamov: 1  

[Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov]

  1. SYS0273112
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220822083543.5
    035
      
    $a 252224 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210418d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a [Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov] $f Mária Kmety Barteková
    330
      
    $a Recenzia zahraničnej vedeckej monografie zasadenej do oblasti neuromarketingového výskumu. Spracovanie témy s interdisciplinárnym charakterom a so zameraním na vizuálne podnety a následné responzívne správanie spotrebiteľov. Reakcie spotrebiteľov na marketingovú komunikáciu podnikov, s apelom na vizuálne podnety ako kľúčové determinanty spotrebiteľského rozhodovania a následného spotrebiteľského správania. Priblíženie vedných odborov využívaných pri aplikácii neuromarketingového výskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0272766 $1 010 $a 978-80-225-4809-0 $1 200 1 $a Súčasné výzvy ekonomického znalectva v podmienkach SR $e recenzovaný zborník vedeckých statí $f Milan Kubica a kolektív autorov $g redakčné a zostavovateľské práce: Peter Štetka $g recenzenti: Nora Grisáková, Róbert Šlosár $v S. 62 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 64 s. [4,78 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $4 675
    470
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260209 $1 010 $a 978-80-7598-573-6 $1 200 1 $a Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov $b elektronický zdroj $f Róbert Šlosár, Štefan Majtán, Peter Štetka, Nora Grisáková $g recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková $1 205 $a 1. vydanie $1 210 $a Praha $c Wolters Kluwer ČR $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 213 s. [9,48 AH] $1 700 1 $3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006427 $a techniky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076649 $a Kmety Barteková $b Mária $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210418 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.