Počet záznamov: 1  

Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z

  1. SYS0273313
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210428103843.7
    100
      
    $a 20210428a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z $f Lucia Spálová, Peter Mikuláš, Oľga Púchovská
    330
      
    $a Táto výskumná štúdia identifikuje kognitívne aspekty subjektívneho vnímania rôznych kategórií vplyvných osôb pôsobiacich v online prostredí. Cieľom je podrobnejšie vysvetlenie psychosemantickej štruktúry vnímania vybraných domácich vplyvných osôb vo vzťahu k respondentom a značke, pretože práve tu sa odhaľuje propagačný aspekt skúmanej témy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273309 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 44-60 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2021
    541
    1-
    $a Postoje k rôznym kategóriám influencerov - skúmanie generácie Z
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0080738 $a Spálová $b Lucia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080739 $a Mikuláš $b Peter $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080762 $a Púchovská $b Oľga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210428 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.