Počet záznamov: 1
Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z
SYS 0273313 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210428103843.7 100 $a 20210428a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z $f Lucia Spálová, Peter Mikuláš, Oľga Púchovská 330 $a Táto výskumná štúdia identifikuje kognitívne aspekty subjektívneho vnímania rôznych kategórií vplyvných osôb pôsobiacich v online prostredí. Cieľom je podrobnejšie vysvetlenie psychosemantickej štruktúry vnímania vybraných domácich vplyvných osôb vo vzťahu k respondentom a značke, pretože práve tu sa odhaľuje propagačný aspekt skúmanej témy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273309 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 44-60 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2021 541 1-
$a Postoje k rôznym kategóriám influencerov - skúmanie generácie Z 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 700 -1
$3 eu_un_auth*0080738 $a Spálová $b Lucia $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0080739 $a Mikuláš $b Peter $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0080762 $a Púchovská $b Oľga $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210428 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1