Počet záznamov: 1  

The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy

  1. SYS0273317
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210428105625.3
    100
      
    $a 20210428a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy $f Ladislava Knihová
    330
      
    $a Cieľom tejto štúdie je identifikovať, analyzovať a interpretovať úlohu vzdelávacieho obsahu v stratégii digitálneho marketingu. Vzdelávací obsah, formáty a platformy sa skúmajú s cieľom navrhnúť účinné zmeny v koncepcii stratégií digitálnej komunikácie vhodných pre technologické značky. Autorka navrhla model vyhodnotenia zrelosti digitálnej komunikácie ako nástroj pre spoločnosti na vykonávanie spoľahlivého interného auditu procesov digitálnej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273309 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 162-178 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2021
    541
    1-
    $a Úloha vzdelávacieho obsahu v digitálnej marketingovej stratégii
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002519 $a interakcia ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074113 $a Knihová $b Ladislava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210428 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.