Počet záznamov: 1  

On-line komunikace jako podpora obchodu v době covidové

  1. SYS0273700
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210520170919.8
    100
      
    $a 20210514a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a On-line komunikace jako podpora obchodu v době covidové $f David Říha
    330
      
    $a Komunikačná stratégia a business model vybranej reštaurácie. Vytvorenie prehladného e-shopu, kampane na sociálnych sietiach a zmena designu v rámci všetkých používaných nástrojov komunikačného mixu. Podporné aktivity a kontrola správnosti nastavení všetkých komunikačných kanálov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0272889 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 31, č. 1 (2021), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004321 $a podpora podnikania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0066600 $a dizajn firemný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056374 $a Říha $b David $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210514 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.