Počet záznamov: 1  

Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy

  1. SYS0273827
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210520101336.8
    100
      
    $a 20210520a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy $h 1. $f Martina Jantová, Peter Štarchoň
    330
      
    $a Skúmanie postojov obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky. Postoje recipientov voči vybraným kontroverzným aspektom reklamy, a to konkrétne postoje voči reklame na cigarety, tvrdý alkohol, pivo, víno a lieky a postoje voči erotickým motívom v reklame. Východiskom realizácie výskumu bol výskum Česi a reklama pre rok 2020. Legislatívne obmedzenia reklamy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273720 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 15, č. 2 (2020), s. 49-55 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003867 $a obyvateľstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0080985 $a Jantová $b Martina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210520 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.