Počet záznamov: 1
Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy
SYS 0273827 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210520101336.8 100 $a 20210520a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy $h 1. $f Martina Jantová, Peter Štarchoň 330 $a Skúmanie postojov obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky. Postoje recipientov voči vybraným kontroverzným aspektom reklamy, a to konkrétne postoje voči reklame na cigarety, tvrdý alkohol, pivo, víno a lieky a postoje voči erotickým motívom v reklame. Východiskom realizácie výskumu bol výskum Česi a reklama pre rok 2020. Legislatívne obmedzenia reklamy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273720 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 15, č. 2 (2020), s. 49-55 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003867 $a obyvateľstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 700 -1
$3 eu_un_auth*0080985 $a Jantová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210520 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1