Počet záznamov: 1  

Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja

  1. SYS0273908
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074318.6
    035
      
    $a 310595 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210524a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja $f Andrea Čonková
    330
      
    $a Cieľom príspevku je analýza jednej z možností získavania spätnej väzby od študentov vysokej školy učiteľom. Ide o použitie Dotazníka interakčného štýlu učiteľa, ktorý sa má snažiť poznať vzájomné vzťahy medzi ním a študentami za účelom skvalitňovania svojej práce.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273603 $1 011 $a 1335-5864 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl $v Roč. 32, č. 1 (2021), s. 14-21 $1 210 $a Bratislava $c Centrum vedecko-technických informácií SR $d 2021
    541
    1-
    $a The Use of the Teacher's Interaction Style Questionnaire as a Part of His Professional Development
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0057546 $a Čonková $b Andrea $p EUBFNHKPG $4 070 $f 1982- $9 100 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210524 $g AACR2
    830
      
    $a mm-Autori nedodali formulár, o evidenciu žiadali mailom.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.