Počet záznamov: 1
Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja
SYS 0273908 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074318.6 035 $a 310595 $2 CREPC2 100 $a 20210524a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng 102 $a SK 200 1-
$a Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja $f Andrea Čonková 330 $a Cieľom príspevku je analýza jednej z možností získavania spätnej väzby od študentov vysokej školy učiteľom. Ide o použitie Dotazníka interakčného štýlu učiteľa, ktorý sa má snažiť poznať vzájomné vzťahy medzi ním a študentami za účelom skvalitňovania svojej práce. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273603 $1 011 $a 1335-5864 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl $v Roč. 32, č. 1 (2021), s. 14-21 $1 210 $a Bratislava $c Centrum vedecko-technických informácií SR $d 2021 541 1-
$a The Use of the Teacher's Interaction Style Questionnaire as a Part of His Professional Development 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 610 1-
$9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania 700 -1
$3 eu_un_auth*0057546 $a Čonková $b Andrea $p EUBFNHKPG $4 070 $f 1982- $9 100 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210524 $g AACR2 830 $a mm-Autori nedodali formulár, o evidenciu žiadali mailom. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1