Počet záznamov: 1
Súčasné ponímanie gramotnosti aj v kontexte vzdelania
SYS 0273910 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210524101831.8 100 $a 20210524a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng 102 $a SK 200 1-
$a Súčasné ponímanie gramotnosti aj v kontexte vzdelania $f Mária Belešová 330 $a Rozlišujeme mnohé druhy a stupne gramotnosti, ale jej základnou charakteristikou je schopnosať čítať a písať. Cieľom empirickej štúdie je zistiť, či sa v súčasnosti pojem gramotnosť považuje za synonymum vzdelania. Hlavným výskumným nástrojom je pološtruktúrované interview vedené s kvalifikovanými odborníkmi zaoberajúcimi sa štúdiom gramotnosti v rôznych bratislavských inštitúciách. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273603 $1 011 $a 1335-5864 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl $v Roč. 32, č. 1 (2021), s. 28-38 $1 210 $a Bratislava $c Centrum vedecko-technických informácií SR $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*0011430 $a gramotnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002531 $a interview 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002068 $a experti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0052338 $a Belešová $b Mária $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210524 $g AACR2
Počet záznamov: 1