Počet záznamov: 1
CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu
SYS 0274380 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20220203143731.4 035 $a 845df80a-7e54-4174-933e-f9a61d77f7a1 100 $a 20210530d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu $e diplomová práca $f Martin Hudák $g školiteľ: Monika Naďová Krošláková 210 $a Bratislava $d 2021 215 $a 71 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0058835 $a Hudák $b Martin $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0077214 $a Naďová Krošláková $b Monika $f 1975- $p EUBOBFKCR $4 727 $T Katedra cestovného ruchu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001181 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210530 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1