Počet záznamov: 1  

CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu

  1. SYS0274380
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20220203143731.4
    035
      
    $a 845df80a-7e54-4174-933e-f9a61d77f7a1
    100
      
    $a 20210530d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu $e diplomová práca $f Martin Hudák $g školiteľ: Monika Naďová Krošláková
    210
      
    $a Bratislava $d 2021
    215
      
    $a 71 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058835 $a Hudák $b Martin $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0077214 $a Naďová Krošláková $b Monika $f 1975- $p EUBOBFKCR $4 727 $T Katedra cestovného ruchu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001181 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210530 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.