Počet záznamov: 1
Využívanie moderných technológií v marketingu a ich vplyv na správanie spotrebiteľa
SYS 0274425 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20220131134743.0 035 $a 385f1a04-cbac-4bb0-b364-106fb7262f6c 100 $a 20210530d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Využívanie moderných technológií v marketingu a ich vplyv na správanie spotrebiteľa $e diplomová práca $f Kristína Tóthová $g školiteľ: Marián Čvirik 210 $a Bratislava $d 2021 215 $a 82 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067535 $a Tóthová $b Kristína $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $f 1992- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210530 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1