Počet záznamov: 1
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo
SYS 0276661 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210629105939.3 100 $a 20210629a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo $f Tatiana Kapitánová 330 $a Počas pandémie vzrástli tržby privátnych značiek oveľa rýchlejšie ako pri značkových výrobkoch. Reťazce rozširujú portfólio a reagujú na zmenenú ekonomickú situáciu svojich zákazníkov. Výhoda vlastnej značky spočíva najmä v receptúre a kvalite. Stručná informácia o novele zákona týkajúcej sa obchodného mena a loga výrobcu na obale. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0276487 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar & predaj $v Č. 58 (3-4) (2021), s. 16-18 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0065503 $a značky privátne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002964 $a kríza 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 700 -1
$3 eu_un_auth*0071625 $a Kapitánová $b Tatiana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210629 $g AACR2
Počet záznamov: 1