Počet záznamov: 1
Consumer Behavior & Culture
SYS 0277303 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240221112624.7 010 $a 978-1-5443-1816-5 $b (pbk) 010 $a 978-1-5443-1815-8 100 $a 20210716d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a US 200 1-
$a Consumer Behavior & Culture $e Consequence for Global Marketing and Advertising $f Marieke de Mooij 205 $a 3rd Edition 210 $a Los Angeles $c SAGE $d 2019 215 $a 451 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005795 $a sociológia 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0047021 $a Mooij $b Marieke de $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210716 $g AACR2
Počet záznamov: 1