Počet záznamov: 1  

Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic?

  1. SYS0277351
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210720130915.3
    017
    70
    $a 10.25142/aak.2021.002 $2 DOI
    100
      
    $a 20210720a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic? $d Nakupování potravin online jako výsada mileniálů. Je to stále pravda i v období pandemie covidu-19? $f Radka Bauerová
    330
      
    $a Skúmanie, ako Covid-19 ovplyvnil podiel vybraných generácií zákazníkov nakupujúcich potraviny online a či ovplyvnil aj ich frekvenciu nákupu. Zistenia z troch prieskumov zameraných na nákupy potravín online v Českej republike. Jednotlivé prieskumy sa uskutočňovali v rokoch 2017, 2020 a júni 2020 (po vypuknutí pandémie Covid-19).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0276569 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 21, č. 1 (2021), s. 15-28 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070324 $a Bauerová $b Radka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210720 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.