Počet záznamov: 1
The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks
SYS 0277597 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074325.4 035 $a 423116 $2 CREPC2 100 $a 20210729a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks $f Marián Čvirik 330 $a Etnocentrizmus spotrebiteľa v segmente mládeže. Ako merací nástroj použitá upravená verzia CETSCALE. Na základe tohto nástroja vykonaný primárny výskum na vzorke 180 respondentov. Segment mládeže vykazuje nižší stupeň etnocentrizmu, ako bol doteraz meraný v iných štúdiách na Slovensku. Výsledky sa môžu odraziť v rôznych marketingových nástrojoch, v oblasti psychológie, ako aj v teórii národného hospodárstva. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277405 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 13, č. 1 (2021), s. 6-12 online $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2021 541 1-
$a Úloha spotrebiteľského etnocentrizmu v správaní mladých Slovákov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210729 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1