Počet záznamov: 1
The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies
SYS 0277633 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210802093015.5 017 70
$a 10.15240/tul/001/2021-2-012 $2 DOI 100 $a 20210802a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies $f Dalia Štreimikienė, Asta Mikalauskienė, Urté Sturienė, Grigorios L. Kyriakopoulos 330 $a Analýza vplyvu sociálnych médií na podporu predaja v zábavnom sektore. Použitie dotazníkového výskumu. Zdôraznenie hlavných prvkov v sociálnych médiách, ktoré by mali byť používané pri pravidelnej marketingovej komunikácii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0276700 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 189-206 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2021 541 1-
$a Vplyv sociálnych médií na podporu predaja v zábavných spoločnostiach 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 700 -1
$3 eu_un_auth*0061399 $a Štreimikienė $b Dalia $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0064057 $a Mikalauskienė $b Asta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0082489 $a Sturienė $b Urté $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0082490 $a Kyriakopoulos $b Grigorios L. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210802 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1