Počet záznamov: 1  

The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies

  1. SYS0277633
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210802093015.5
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2021-2-012 $2 DOI
    100
      
    $a 20210802a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a <The> Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies $f Dalia Štreimikienė, Asta Mikalauskienė, Urté Sturienė, Grigorios L. Kyriakopoulos
    330
      
    $a Analýza vplyvu sociálnych médií na podporu predaja v zábavnom sektore. Použitie dotazníkového výskumu. Zdôraznenie hlavných prvkov v sociálnych médiách, ktoré by mali byť používané pri pravidelnej marketingovej komunikácii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0276700 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 189-206 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2021
    541
    1-
    $a Vplyv sociálnych médií na podporu predaja v zábavných spoločnostiach
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061399 $a Štreimikienė $b Dalia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064057 $a Mikalauskienė $b Asta $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0082489 $a Sturienė $b Urté $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0082490 $a Kyriakopoulos $b Grigorios L. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210802 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.