Počet záznamov: 1
Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19
SYS 0277898 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210818131317.1 017 70
$a 10.46286/msi.2021.16.1.6 $2 DOI 100 $a 20210818a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19 $f E. Jaderna, V. Ostin 330 $a Produkty trvalej udržateľnosti sa stali „novým normálom“ súčasnej spoločnosti. Vnímanie certifikátov o udržateľnosti konečnými spotrebiteľmi ovplyvňujú rôzne aspekty vládnych, ekonomických a sociálno-kultúrnych problémov. Zistenia z marketingového výskumu a včasné ekologické správanie českých spotrebiteľov. Dôvodom a motiváciou analýzy bol akademický záujem o českú úpravu nákupného správania spôsobenú pandémiou COVID-19. Produkty prispievajú k udržateľnosti rôznymi špecifikami, ktoré sa týkajú spôsobu výroby, spracovania a predaja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277895 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 16, č. 1 (2021), s. 46-54 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2021 541 1-
$a Predvoľby nákupu certifikovaného produktu pod vplyvom Covid-19 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005049 $a produkty environmentálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0082586 $a Jaderna $b E. $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0082587 $a Ostin $b V. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210818 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1