Počet záznamov: 1
Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám
SYS 0278497 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074328.3 035 $a 419308 $2 CREPC2 100 $a 20210916d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám $f Ľubor Jusko, Nikoleta Hutmanová, Ľudovít Molitoris 330 $a Spôsob interakcie detí s obchodnými značkami cez sociálne siete. Analýza vývinu a správania detí ako spotrebiteľov a vplyvu sociálnych sietí na vzťah detí s obchodnými značkami. Rozvoj povedomia o značke u detí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0278479 $1 010 $a 978-80-225-4829-8 $1 200 1 $a Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 $b elektronický zdroj $f editor: Roman Lacko $g recenzenti: Henrieta Pavolová, Tomáš Bakalár $v S. 6-14 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 193 s. [9,65 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045342 $a Pavolová $b Henrieta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053102 $a Bakalár $b Tomáš $4 675 $1 710 12 $a Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 $b konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 07.07.2021 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001668 $a deti 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 700 -1
$3 eu_un_auth*0068783 $a Jusko $b Ľubor $p EUBFPMKPF $4 070 $9 33 $f 1979- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0079938 $a Hutmanová $b Nikoleta $f 1994- $p EUBFPMKPF $4 070 $9 34 $q I $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0072555 $a Molitoris $b Ľudovít $p EUBFPMKPF $4 070 $9 33 $f 1979- $q I $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210916 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1