Počet záznamov: 1
Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie
SYS 0278512 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220808121828.1 035 $a 419305 $2 CREPC2 100 $a 20210916d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie $f Martin Novysedlák, Peter Markovič 301 $a VEGA 1/0328/21 330 $a Dopady pandémie na impulzívne nákupné správanie spotrebiteľov. Impulzívne nákupné správanie v minulosti a pred pandémiou COVID-19. Panické nakupovanie, investovanie a opatrnosť v míňaní. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0278479 $1 010 $a 978-80-225-4829-8 $1 200 1 $a Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 $b elektronický zdroj $f editor: Roman Lacko $g recenzenti: Henrieta Pavolová, Tomáš Bakalár $v S. 22-33 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 193 s. [9,65 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045342 $a Pavolová $b Henrieta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053102 $a Bakalár $b Tomáš $4 675 $1 710 12 $a Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 $b konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 07.07.2021 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 700 -1
$3 eu_un_auth*0072556 $a Novysedlák $b Martin $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1991- $T Katedra manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210916 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1