Počet záznamov: 1
Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality
SYS 0278695 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240221114707.5 010 $a 978-80-557-1878-1 100 $a 20210923d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality $f Lucia Bartková 205 $a 1. vydanie 210 $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2021 215 $a 147 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0058322 $a štandardy medzinárodné 610 1-
$a ISO 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0084072 $a Bartková $b Lucia $4 070 712 02
$3 eu_un_auth*k0002084 $a Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici $b Ekonomická fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210923 $g AACR2
Počet záznamov: 1