Počet záznamov: 1  

Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend?

  1. SYS0279274
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20211025135253.8
    100
      
    $a 20211025a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend? $f Edita Štrbová
    330
      
    $a Zmeny a trendy v eventovom marketingu pod vplyvom aktuálnej sociálnej a ekonomickej situácie. Nárast významu sociálnych komunít v budúcnosti. Motivácie potenciálneho spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0279076 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 31, č. 3 (2021), s. 22-23 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0069554 $a komunity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083061 $a Štrbová $b Edita $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211025 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.