Počet záznamov: 1
Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend?
SYS 0279274 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20211025135253.8 100 $a 20211025a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend? $f Edita Štrbová 330 $a Zmeny a trendy v eventovom marketingu pod vplyvom aktuálnej sociálnej a ekonomickej situácie. Nárast významu sociálnych komunít v budúcnosti. Motivácie potenciálneho spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0279076 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 31, č. 3 (2021), s. 22-23 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0069554 $a komunity 610 1-
$9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 700 -1
$3 eu_un_auth*0083061 $a Štrbová $b Edita $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20211025 $g AACR2
Počet záznamov: 1