Počet záznamov: 1  

Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí

  1. SYS0280255
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074340.7
    035
      
    $a 439306 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20211213d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí $d The Influence of Advertisment on Children's Consumer Behaviour $f Nikoleta Hutmanová
    301
      
    $a VEGA 1/0123/18
    330
      
    $a Interakcie detí s reklamou a reklamnými médiami. Zhodnotenie vplyvu reklamy na spotrebiteľské správanie detí prostredníctvom analýzy a interpretácie výsledkov dotazníkového prieskumu na vzorke detí vo veku od 10 do 15 rokov (s písomným požiadaním príslušnej základnej školy) metódou elektronického dotazníkového zberu dát CAWI (computer assisted web interviewing). Zhodnotenie závislostí: medzi typom reklamného média a mierou vplyvu na nákupné rozhodovanie detí, medzi typom reklamného média a mierou rušivého vplyvu na dieťa, miery schopností detí na základe videného reklamného odkazu ovplyvňovať nákup rodičov, faktorov najčastejšie ovplyvňujúcich nákupy detí a výber produktov, skúseností detí s nákupom cez internet a platformou v súvislosti s týmito skúsenosťami najdominantnejšou, so zmapovaním, ktoré deti si nakupujú samé.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0280017 $1 010 $a 978-80-225-4858-8 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku XV. $b elektronický zdroj $d Economy, Finance and Business Management XV. : Proceedings of Scientific Papers on the Occasion of the Science and Technology Week $d Ökonomik, Finanzen und Management von Unternehmen XV. : das Sammelbuch der Wissenschaftlichen Beiträge zur Woche der Wissenschaft und Technik $e zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky $g zostavovatelia (Editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g recenzenti (Reviewers): Miroslav Grznár, Ľuboslav Szabo $v S. 68-77 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 225 s. [17,69 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0022030 $a Szabo $b Ľuboslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001668 $a deti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011433 $a gramotnosť informačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003822 $a objekty reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079938 $a Hutmanová $b Nikoleta $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1994- $q I $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211213 $g AACR2
    830
      
    $a Kód oblasti výskumu (080) je v zázname uvedený na základe e-mailu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.