Počet záznamov: 1  

Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období

  1. SYS0280747
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074347.7
    035
      
    $a 444488 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220107d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období $d The Impact of the COVID-19 Pandemic on Pre-Christmas Shopping Behavior $f Dominika Vernerová, Michal Jankovič
    330
      
    $a Hlavné zmeny v spotrebiteľskom správaní pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory ovplyvňujúce nákup vianočných darčekov u slovenských spotrebiteľov a zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-89453-94-8 $1 200 1 $a Mladí vedci 2021 $e Zborník vedeckých príspevkov $f Ladislav Mura (ed.) $v S. 152-162 online $1 210 $a Bratislava $c Paneurópska vysoká škola, Fakulta ekonómie a podnikania, Univerzita J. Selyeho, Fakulta ekonómie a informatiky $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067491 $a Vernerová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1994- $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0043448 $a Jankovič $b Michal $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220107 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.