Počet záznamov: 1
Use of Netnography in Contemporary Marketing Research
SYS 0280751 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074347.8 035 $a 444908 $2 CREPC2 100 $a 20220107d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Use of Netnography in Contemporary Marketing Research $f Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová 300 $a abstrakt 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0280730 $1 010 $a 978-80-225-4817-5 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $e Book of Abstracts of 21st International Joint Conference $g Compiled by: Ivan Hlavatý $g Reviewers: Jarolím Antal, Eduard Baumöhl... [et al.] $v Pp. 23 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 43 s. [1,83 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043893 $a Antal $b Jarolím $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018315 $a Baumöhl $b Eduard $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 21. $e Prague, Czech Republic – Bratislava, Slovakia (online) $f 20.-21.05.2021 541 1-
$a Využitie netnografie v súčasnom marketingovom výskume 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006601 $a trhy 700 -1
$3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1979- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1968- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220107 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1