Počet záznamov: 1
Dizajn produktu pri spotrebiteľskom rozhodovaní a jeho využitie vo firmách
SYS 0281138 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502074352.9 010 $a 978-80-225-4896-0 035 $a 450208 $2 CREPC2 100 $a 20220118d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Dizajn produktu pri spotrebiteľskom rozhodovaní a jeho využitie vo firmách $f Ľubica Knošková, Petra Garasová a Renáta Ševčíková $g recenzenti: Pavol Kita, Michala Lipková 205 $a 1. vydanie 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 215 $a 256 s. [13,47 AH] $9 13,47 301 $a VEGA 1/0543/18 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita 675 $a 658.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000338 $x Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby 700 -1
$3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $r 4,57 $f 1965- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0063365 $a Garasová $b Petra $f 1993- $4 070 $9 33 $r 4,55 701 -1
$3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $r 4,55 $f 1982- $q I $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 675 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0083613 $a Lipková $b Michala $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1