Počet záznamov: 1
Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama
SYS 0281322 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074357.3 035 $a 452284 $2 CREPC2 100 $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama $d The Economic Value of Creative Industry Entities With a Specific Focus on the Advertising Sector $f Helena Majdúchová 301 $a VEGA 1/0340/19 330 $a Charakteristika podstaty pojmu ekonomická hodnota, poukázanie na vnútorný rozmer tohto pojmu z pohľadu hodnoty podniku. Snaha poukázať na odvetví reklama na štruktúru vlastného imania konkrétnych podnikov ako identifikátora ich účtovnej hodnoty. Zámerom je zistiť, ako sa menila výška vlastného imania týchto podnikov, aká je jeho štruktúra z pohľadu jednotlivých zložiek a ktoré faktory mali vplyv na zmeny vlastného imania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0281293 $1 010 $a 978-80-225-4901-1 $1 200 1 $a Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Helena Majdúchová a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Slávka Šagátová $g vedeckí recenzenti: Nora Grisáková, Štefan Majtán $v S. 23-40 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 96 s. [4,85 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002415 $a imanie vlastné 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020645 $a Majdúchová $b Helena $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1963- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1