Počet záznamov: 1
Meaningful Gamification: A Case Study of the European Leadership Programme
SYS 0281562 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230310131728.4 100 $a 20210122dłłłłłłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Meaningful Gamification: A Case Study of the European Leadership Programme 330 $a Analýza, ako gamigikácia vytrénuje novú generáciu manažérov. Dizajnéri gamifikačných systémov vytvárajú hravé zážitky motivovať účastníkov k plneniu úloh v gamifikačnom systéme a následne aplikovať naučené veci v každodennom živote. Gamifikácia zavádza zábavný faktor do inak všedných každodenných procesov alebo vzdelávacích aktivít, čím zvyšuje zapojenie. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8122-367-9 $1 200 1 $a Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete $d Gamifikácia v kontexte vzdelávania – zbierka príspevkov workshopu $v S. 22-37 online $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho – Selye János Egyetem $c Fakulta ekonómie a informatiky - Gazdaságtudományi és informatikai kar $d 2020 $1 215 $a 114 s. $1 710 12 $a Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete $e Komárno $f 2020 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0017703 $a Machová $b Renáta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0064557 $a Korcsmáros $b Enikö $4 675 541 1-
$a Zmysluplná gamifikácia: Prípadová štúdia programu European Leadership Programme 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002377 $a hry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna 610 1-
$9 eu_un_auth*0087228 $a gamifikácia 700 -1
$3 eu_un_auth*0075402 $a Csápai $b Ádám $f 1996- $9 50 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083709 $a Voda $b Zsófia $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210122 $g AACR2 830 $a Autor Csápai bol v roku vydania študentom 5. ročníka vš štúdia T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1