Počet záznamov: 1
Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia
SYS 0281791 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220209122318.5 017 70
$a 10.46286/msi.2021.16.3.1 $2 DOI 100 $a 20220209a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia $f Samuel Smolka, Eva Smolková, Lucia Vilčeková 330 $a Problematika environmentálneho marketingu na pozadí zákazníckych preferencií a generácií spotrebiteľov, a to, ako sa profilovali na Slovensku. Skúmanie, že implementácia princípov environmentálneho marketingu je nevyhnutná. Výskum zameraný na správanie rôznych generácií spotrebiteľov v rámci konceptu udržateľnosti odhalil niektoré originálne zistenia týkajúce sa hodnotenia etnocentrizmu v rámci koncepcie udržateľnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0281756 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 16, č. 3 (2021), s. 2-12 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2021 541 1-
$a Udržateľnosť ako faktor meniacich sa marketingových stratégií na základe preferencií zákazníkov v kontexte rôznych generácií na Slovensku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005252 $a recyklácia odpadu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 700 -1
$3 eu_un_auth*0064523 $a Smolka $b Samuel $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049869 $a Smolková $b Eva $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0019300 $a Vilčeková $b Lucia $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220209 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1