Počet záznamov: 1  

A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method

  1. SYS0281799
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220210090038.7
    017
    70
    $a 10.46286/msi.2021.16.4.5 $2 DOI
    100
      
    $a 20220210a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method $f Yahia Mouammine, Hassan Azdimousa
    330
      
    $a Prehľad literatúry o neuromarketingu a počiatkoch jeho vzniku ako novej metódy marketingového výskumu. Všeobecný popisný súhrn relevantnej literatúry, ktorý zdôrazňuje definíciu neuromarketingu ako novej marketingovej disciplíny a sleduje jeho počiatky a základy od a pred príchodom neuroekonómie, keďže tá sa považuje za jeho predchodcu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281757 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 16, č. 4 (2021), s. 34-50 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2021
    541
    1-
    $a Prehľad pôvodu neuromarketingu ako novej metódy marketingového výskumu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083864 $a Mouammine $b Yahia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083865 $a Azdimousa $b Hassan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220210 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.