Počet záznamov: 1
A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method
SYS 0281799 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220210090038.7 017 70
$a 10.46286/msi.2021.16.4.5 $2 DOI 100 $a 20220210a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method $f Yahia Mouammine, Hassan Azdimousa 330 $a Prehľad literatúry o neuromarketingu a počiatkoch jeho vzniku ako novej metódy marketingového výskumu. Všeobecný popisný súhrn relevantnej literatúry, ktorý zdôrazňuje definíciu neuromarketingu ako novej marketingovej disciplíny a sleduje jeho počiatky a základy od a pred príchodom neuroekonómie, keďže tá sa považuje za jeho predchodcu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0281757 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 16, č. 4 (2021), s. 34-50 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2021 541 1-
$a Prehľad pôvodu neuromarketingu ako novej metódy marketingového výskumu 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0083864 $a Mouammine $b Yahia $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083865 $a Azdimousa $b Hassan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220210 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1