Počet záznamov: 1  

Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players

  1. SYS0282584
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083908.7
    017
    70
    $a 10.1051/shsconf/202213501006 $2 DOI
    035
      
    $a 469531 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220309d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players $f Michal Konečný, Róbert Világi, Yaroslava Kostiuk, František Pollák
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    330
      
    $a Investície do komunikácie so zákazníkmi ako aktuálna téma v čase globálnej krízy a zrýchlenej digitalizácie podnikov, so zameraním na vývoj investícií do internetovej reklamy v období rokov 2012 – 2020. Komparatívna analýza objemu finančných prostriedkov investovaných do internetovej reklamy v Českej republike, s rozdielmi od iných druhov reklamy (napr. televízna a rozhlasová reklama). Vplyv rastu investícií do internetovej reklamy na objem investícií do tlačenej reklamy a reklamy OOH (Out of Home). Pokles niektorých typov médií z hľadiska trhového podielu a následný prípadný negatívny vývoj súvisiacich investícií do reklamy. Výsledky výskumu umožňujúce výskumníkom aj firmám v procese ich rozhodovania o investovaní do vybraných druhov reklamy.
    463
    -1
    $1 011 $a 2261-2424 $1 200 1 $a SHS Web of Conferences $h 135 $i Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021) $f Editors: Z. Caha, M. Ruschak, V. Velková $v Pp. [1-6] online $1 210 $a Paris $c Édition Diffusion Presse Sciences $d 2022 $1 215 $a online $1 710 12 $a International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021) $e České Budějovice $f 24. 11. 2021
    541
    1-
    $a Analýza českého reklamného trhu a jeho hlavných hráčov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002566 $a investovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0030176 $a Világi $b Róbert $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083463 $a Kostiuk $b Yaroslava $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220309 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.