Počet záznamov: 1
Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players
SYS 0282584 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083908.7 017 70
$a 10.1051/shsconf/202213501006 $2 DOI 035 $a 469531 $2 CREPC2 100 $a 20220309d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a FR 200 1-
$a Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players $f Michal Konečný, Róbert Világi, Yaroslava Kostiuk, František Pollák 301 $a VEGA 1/0140/21 330 $a Investície do komunikácie so zákazníkmi ako aktuálna téma v čase globálnej krízy a zrýchlenej digitalizácie podnikov, so zameraním na vývoj investícií do internetovej reklamy v období rokov 2012 – 2020. Komparatívna analýza objemu finančných prostriedkov investovaných do internetovej reklamy v Českej republike, s rozdielmi od iných druhov reklamy (napr. televízna a rozhlasová reklama). Vplyv rastu investícií do internetovej reklamy na objem investícií do tlačenej reklamy a reklamy OOH (Out of Home). Pokles niektorých typov médií z hľadiska trhového podielu a následný prípadný negatívny vývoj súvisiacich investícií do reklamy. Výsledky výskumu umožňujúce výskumníkom aj firmám v procese ich rozhodovania o investovaní do vybraných druhov reklamy. 463 -1
$1 011 $a 2261-2424 $1 200 1 $a SHS Web of Conferences $h 135 $i Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021) $f Editors: Z. Caha, M. Ruschak, V. Velková $v Pp. [1-6] online $1 210 $a Paris $c Édition Diffusion Presse Sciences $d 2022 $1 215 $a online $1 710 12 $a International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021) $e České Budějovice $f 24. 11. 2021 541 1-
$a Analýza českého reklamného trhu a jeho hlavných hráčov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002566 $a investovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0030176 $a Világi $b Róbert $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0083463 $a Kostiuk $b Yaroslava $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220309 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1