Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské správanie a spokojnosť návštevníkov s produktom vybraných folklórnych festivalov na Slovensku

  1. SYS0282636
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075158.1
    100
      
    $a 20220314a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $d slo $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spotrebiteľské správanie a spokojnosť návštevníkov s produktom vybraných folklórnych festivalov na Slovensku $d Consumer Behaviour and Visitors Satisfaction with the Product od Selected Folklore Festivals in Slovakia $f Andrej Malachovský, Maroš Trnik
    330
      
    $a Vybrané tradičné folklórne festivaly s vysokou návštevnosťou a nadnárodným významom. Tvorba produktu tradičných folklórnych festivalov. Spokojnosť návštevníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0282605 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic Review of Tourism $v Roč. 54, č. 4 (2021), s. 237-247 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0050277 $a Malachovský $b Andrej $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0084089 $a Trnik $b Maroš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220314 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.