Počet záznamov: 1
Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021
SYS 0282769 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220318122501.1 017 70
$a 10.46585/sp30011359 $2 DOI 100 $a 20220318a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021 $f Michal Stoklasa, Kateřina Matušínská 330 $a Povedomie spotrebiteľov o regionálnej značke, ako sú vnímané regionálne značky, ich charakteristiky a výhody. Charakteristiky zákazníkov regionálnej značky. Dotazníkový prieskum na vzorke 1050 zákazníkov v Českej republike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0282760 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Vol. 30, no. 1 (2022), s. 1-11 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2022 541 1-
$a Spotrebiteľské vnímanie regionálnych značiek v Česku v roku 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0045364 $a Stoklasa $b Michal $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0018523 $a Matušínská $b Kateřina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220318 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1