Počet záznamov: 1  

Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021

  1. SYS0282769
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220318122501.1
    017
    70
    $a 10.46585/sp30011359 $2 DOI
    100
      
    $a 20220318a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021 $f Michal Stoklasa, Kateřina Matušínská
    330
      
    $a Povedomie spotrebiteľov o regionálnej značke, ako sú vnímané regionálne značky, ich charakteristiky a výhody. Charakteristiky zákazníkov regionálnej značky. Dotazníkový prieskum na vzorke 1050 zákazníkov v Českej republike.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0282760 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Vol. 30, no. 1 (2022), s. 1-11 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2022
    541
    1-
    $a Spotrebiteľské vnímanie regionálnych značiek v Česku v roku 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045364 $a Stoklasa $b Michal $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018523 $a Matušínská $b Kateřina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220318 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.