Počet záznamov: 1  

Češi a reklama 2022

  1. SYS0283101
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075201.8
    100
      
    $a 20220407a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Češi a reklama 2022 $f Jitka Vysekalová
    330
      
    $a Výskum zameraný na presýtenosť českej verejnosti reklamou, špecifické postoje k reklame na mieste predaja, vývoj postojov k reklame na internete, sociálnych sietiach a vo vysielaní v rámci detských programov, a mieru ovplyvnenia reklamou pri nakupovaní. Spoločenská rola reklamy a jej pozitívne a negatívne stránky. Vlastnosti a požiadavky na reklamu. Dôveryhodnosť reklamy a vplyv využitia známej osobnosti v reklame.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0283056 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 32, č. 1 (2022), s. 6-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001668 $a deti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220407 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.