Počet záznamov: 1  

How Covid-19 Influenced Customer Buying Behaviour and Business Results of E-shops

  1. SYS0283658
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075205.2
    100
      
    $a 20220510a20229999m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a How Covid-19 Influenced Customer Buying Behaviour and Business Results of E-shops $f Daniel Kvíčala
    330
      
    $a V dôsledku pandémie Covid-19 sa rast trhu elektronického obchodu stal dynamickejším. Vládne obmedzenia a prehodnotenie marketingových stratégií firiem do online prostredia. Analýza dát niekoľkých e-shopov na vysvetlenie dopadu pandémie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0283651 $1 011 $a 1805-3246 $1 200 1 $a Regionální rozvoj mezi teorií a praxí $b elektronický zdroj $v Č. 1 (2022), s. [1-11] $1 210 $a Praha $c Vysoká škola regionálního rozvoje Praha $d 2022
    541
    1-
    $a Ako Covid-19 ovplyvnil nákupné správanie zákazníkov a obchodné výsledky e-shopov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0084505 $a Kvíčala $b Daniel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220510 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.