Počet záznamov: 1  

Global Trends in Advertising Strategies in a Covid-19 Era: Evidence from China and Germany

  1. SYS0283744
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075205.6
    100
      
    $a 20220513a20229999m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Global Trends in Advertising Strategies in a Covid-19 Era: Evidence from China and Germany $f Pascal Marquard
    330
      
    $a Vplyv Covid-19 na marketing a reklamné stratégie v globálnom kontexte s osobitnými odkazmi na Čínu a Nemecko. Rozdiely medzi tradičným a digitálnym marketingom. Osobitosti a budúce trendy v reklamných stratégiách oboch krajín a rozvoj digitálnej reklamy v pokrízovom zotavení.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0283651 $1 011 $a 1805-3246 $1 200 1 $a Regionální rozvoj mezi teorií a praxí $b elektronický zdroj $v Č. 1 (2022), s. [1-15] $1 210 $a Praha $c Vysoká škola regionálního rozvoje Praha $d 2022
    541
    1-
    $a Globálne trendy v reklamných stratégiách v ére Covid-19: príklady z Číny a Nemecka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0084551 $a Marquard $b Pascal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220513 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.