Počet záznamov: 1  

Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb

  1. SYS0283909
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075206.4
    100
      
    $a 20220524a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb $f Juraj Litomerický
    330
      
    $a Autor na základe dlhoročných vlastných skúseností a prostredníctvom dotazníkového prieskumu navrhuje princípy výberu vhodnej hudby, ako marketingového nástroja zameraného na zvýšenie návštevnosti a tržieb v prevádzkach maloobchodu a služieb, s prihliadnutím na charakter prevádzky, segmenty klientov, alokáciu operácií a ďalšie skutočnosti. Autor upozorňuje na často sa vyskytujúce chyby a zároveň odporúča riešenia ako pri výbere vhodnej hudby postupovať, aby táto klientom spríjemnila pobyt v prevádzkach a stala sa tak predpokladom zvýšenia ich návštevnosti a tržieb.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0283795 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 17, č. 1 (2022), s. 20-28 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002384 $a hudba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048970 $a Litomerický $b Juraj $4 070 $f 1963-
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220524 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.