Počet záznamov: 1
Creating Communities: A Way of Entering Foreign Markets in 2022
SYS 0283911 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075206.4 100 $a 20220524a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Creating Communities: A Way of Entering Foreign Markets in 2022 $f Bernhard Alexander Krah, Andrej Miklošík 330 $a Pre spoločnosti je najvyššia priorita vždy predaj ich produktov a udržanie expanzie na trhu, aby boli konkurencieschopné. Existuje mnoho spôsobov, ako expandovať a objavovať nové trhy, ktoré by spoločnosti dokázali dlhodobo udržať. Marketingová komunikácia v rámci spoločnosti aj mimo nej je dôležitým spôsobom, ako to dosiahnuť. Komunity sú kľúčovým faktorom pre úspešné spoločnosti, pretože sú komunikačným mostom k ich (potenciálnym) zákazníkom a zamestnancom. Budovanie komunity môže byť jedným z prístupov k objavovaniu a vstupu na nové trhy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0283795 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 17, č. 1 (2022), s. 38-50 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2022 541 1-
$a Vytváranie komunít: spôsob vstupu na zahraničné trhy v roku 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0069554 $a komunity 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0084613 $a Krah $b Bernhard Alexander $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220524 $g AACR2
Počet záznamov: 1